İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


SAMİMİYETLE ÖZÜR DİLİYORUM

Tarih 10 Mayıs 2026, 13:23 Editör İskender Kordu

Küçükçekmecespor Kulüp Başkanı Rasim Yüksel'den duygusal paylaşım. Yüksel, İFAya uzatma dakikalarında yedikleri golle 2-1 mağlup olarak elendikleri 1. Tur maçının ardından bir açıklama paylaşarak tüm camiadan samimiyetle özür dilediğini söyledi.

“SAMİMİYETLE ÖZÜR DİLİYORUM”

 

Küçükçekmecespor Kulüp Başkanı Rasim Yüksel'den duygusal paylaşım. Yüksel, İFA'ya uzatma dakikalarında yedikleri golle 2-1 mağlup olarak elendikleri 1. Tur maçının ardından bir açıklama paylaşarak tüm camiadan samimiyetle özür dilediğini söyledi.

 

“İÇİMDE BÜYÜK BİR BURUKLUK VAR”

Yüksel yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi “Bölgesel Amatör Ligde bu sezon büyük hayallerle yola çıktık, inandık, mücadele ettik, pes etmedik. İkinci yarıda sahaya çıkan takımımız yenilgi yüzü görmeden onuruyla savaştı. Hedefimiz şampiyonluk ve 3.Lig’di. Olmadı. Bu yüzden içimde büyük bir burukluk var. Çünkü bu semt, bu taraftar, bu emek çok daha fazlasını hak ediyordu. Bize inanan, tribünde yanımızda duran herkese yürekten teşekkür ediyorum. Bu hayali bu sezon gerçekleştiremediğimiz için samimiyetle özür diliyorum.”

Bu haber 429 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

AHMET ÇAVDAR YUVADA KALDI

AHMET ÇAVDAR YUVADA KALDI Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Feriköyspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını sürdürüyor.

TALHA ÜSTÜNDAĞ NİKAH YENİLEDİ

TALHA ÜSTÜNDAĞ NİKAH YENİLEDİ Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını sürdürüyor.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi