İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ACIBADEMDE İKİ İMZA DAHA

Tarih 27 Haziran 2026, 15:38 Editör İskender Kordu

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, kadro yapılanması kapsamında iki oyuncusuyla daha yola devam etme kararı aldı.

ACIBADEM’DE İKİ İMZA DAHA

 

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, kadro yapılanması kapsamında iki oyuncusuyla daha yola devam etme kararı aldı.

 

Üsküdar temsilcisi, teknik heyetin raporları doğrultusunda geçtiğimiz sezon takımda forma giyen Berkay Üst ve Halil İbrahim Tüter ile sözleşme yeniledi. İki futbolcunun da kontratları 2026-2027 sezonu sonuna kadar uzatıldı.

Kulüp tesislerinde düzenlenen imza töreniyle resmi işlemler tamamlanırken, oyuncuların yeni sezonda da Acıbademspor formasını giymeye devam edeceği belirtildi. Yönetim, bu hamleyle kadro istikrarını korumayı hedefliyor.

Bu haber 30 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

ACIBADEM YILIN BOMBASINI PATLATTI

ACIBADEM YILIN BOMBASINI PATLATTI Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, dış transferde dikkat çeken bir hamleye imza attı.

ACIBADEM YILIN BOMBASINI PATLATTI

ACIBADEM YILIN BOMBASINI PATLATTI Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, dış transferde dikkat çeken bir hamleye imza attı.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi