Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, kadro yapılanması kapsamında iki oyuncusuyla daha yola devam etme kararı aldı.
ACIBADEM’DE İKİ İMZA DAHA
Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademspor, kadro yapılanması kapsamında iki oyuncusuyla daha yola devam etme kararı aldı.

Üsküdar temsilcisi, teknik heyetin raporları doğrultusunda geçtiğimiz sezon takımda forma giyen Berkay Üst ve Halil İbrahim Tüter ile sözleşme yeniledi. İki futbolcunun da kontratları 2026-2027 sezonu sonuna kadar uzatıldı.
Kulüp tesislerinde düzenlenen imza töreniyle resmi işlemler tamamlanırken, oyuncuların yeni sezonda da Acıbademspor formasını giymeye devam edeceği belirtildi. Yönetim, bu hamleyle kadro istikrarını korumayı hedefliyor.
Bu haber 30 defa okunmuştur.