| ||||||||||
| ||||||||||
ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ |
EN BÜYÜK EKSİĞİMİZ TESİS
Kanarya Azimspor Kulüp Başkanı Çetin Erman, kulübün altyapı çalışmaları ve yaşadığı tesis sorunlarıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. “EN BÜYÜK EKSİĞİMİZ TESİS” Kanarya Azimspor Kulüp Başkanı Çetin Erman, kulübün altyapı çalışmaları ve yaşadığı tesis sorunlarıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. “ZOR ŞARTLAR ALTINDA MÜCADELE EDİYORUZ” Altyapıda yaklaşık 400 sporcuya hizmet verdiklerini belirten Erman, en büyük sorunlarının antrenman yapabilecekleri bir tesislerinin bulunmaması olduğunu söyledi. Kulübün altyapısına büyük önem verdiklerini ifade eden Erman, "Altyapımızda 300-400 öğrencimiz bulunuyor. Ayrıca 30-35 kız öğrencimize de hizmet veriyoruz. Ancak maalesef doğru dürüst çalışabileceğimiz bir alanımız yok. Çok zor şartlar altında mücadele ediyoruz. Diğer kulüplerle aynı imkânlara sahip değiliz ve eşit şartlarda yarışamıyoruz." dedi. Yıllardır kendilerine çeşitli sözler verildiğini ancak bunların hayata geçirilmediğini dile getiren Erman, tesis eksikliğinin A takımın performansını da olumsuz etkilediğini belirtti. “BÜYÜK SIKINTILAR YAŞADIK” Kanarya Stadı'nın kullanım dışı kalmasının kendilerini büyük sıkıntıya soktuğunu ifade eden Erman, "A takımımızın Süper Amatör Lig'e yükseleceği sezonda Kanarya Stadı kapandı. Doğru dürüst antrenman yapamadığımız için büyük sıkıntılar yaşadık. Geçen sezon hedefimiz Süper Amatör Lig'e çıkmaktı ancak yaşadığımız bu olumsuzluklar nedeniyle tam tersine 2. Amatör Lig'e düştük." ifadelerini kullandı. Erman, kulübün en kısa sürede modern bir tesis ve düzenli çalışma alanına kavuşmasının, hem altyapının hem de A takımın geleceği açısından büyük önem taşıdığını sözlerine ekledi. Bu haber 51 defa okunmuştur.
|
EN ÇOK OKUNANLAR |
||||||||
|
Altyapı: MyDesign Haber Sistemi |
||||||||||