| ||||||||||
| ||||||||||
ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ |
HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK
Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıklarını, güçlü bir kadro kuracaklarını söyledi. “HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK” Kumburgazspor Genel Kaptanı Can Polat yeni sezon hedefleri hakkında konuşarak şampiyonluk parolasıyla yola çıktıklarını, güçlü bir kadro kuracaklarını söyledi. Polat "Bu sezon hedefimiz şampiyonluk. Bunun için bütçemizi oluşturduk ve gerekli planlamaları yaptık. Yakın zamanda kongremizi gerçekleştireceğiz. Kongrenin ardından yeni sezonla ilgili tüm çalışmalarımız netlik kazanacak." dedi. “NECMİ KAYA İLE DEVAM EDECEĞİZ” Teknik direktör Necmi Kaya ile yola devam edeceklerini vurgulayan Polat, "Hocamızla devam edeceğiz. Mevcut kadromuzdan ilk 11'de forma giyen yaklaşık 9 oyuncumuzu takımda tutacağız. Bu iskelet kadronun üzerine ihtiyaç duyulan bölgelere kaliteli takviyeler yapacağız." ifadelerini kullandı. “AMACIMIZ SÜPER AMATÖR LİGE ÇIKMAK” Sezon sonunda tek hedeflerinin bir üst lige yükselmek olduğunu dile getiren Polat, "Amacımız şampiyon olarak Süper Amatör Lige çıkmak. Tüm çalışmalarımızı da bu hedef doğrultusunda sürdürüyoruz." diye konuştu. Bu haber 27 defa okunmuştur.
|
EN ÇOK OKUNANLAR |
||||||||
|
Altyapı: MyDesign Haber Sistemi |
||||||||||