Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Gülsuyusporda yeni sezon öncesi iki ayrılık birden yaşandı.
GÜLSUYU’NDAN İKİ AYRILIK HABERİ

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Gülsuyuspor’da yeni sezon öncesi iki ayrılık birden yaşandı.

Kırmızı-siyahlı yönetim, teknik heyetin raporları doğrultusunda geçtiğimiz sezon kadroda yer alan kaleci Osman Şimşek ile takım kaptanı Uğurcan Arslantürk ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdı.
Kulüpten yapılan açıklamada, iki oyuncuya da bugüne kadar verdikleri emek ve katkılardan dolayı teşekkür edildi. Gülsuyuspor yönetimi, sosyal medya hesabı üzerinden yayınladığı mesajla hem Osman Şimşek’e hem de Uğurcan Arslantürk’e kulübe sundukları hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, kariyerlerinin devamında başarı dileklerinde bulundu.
Yeni sezon yapılanmasını sürdüren kırmızı-siyahlılarda, ayrılıkların ardından transfer çalışmalarının nasıl şekilleneceği merak konusu oldu.
Bu haber 32 defa okunmuştur.