Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Feriköysporda iç transferde bir imza daha geldi.
MURAD MARAŞLIOĞLU’NDAN İMZA
Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Feriköyspor'da iç transferde bir imza daha geldi.

Kırmızı-beyazlı yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda geçtiğimiz sezon şampiyon kadroda yer alan Murad Maraşlıoğlu'nun sözleşmesini 2026-2027 sezonunun sonuna kadar uzattı.
Kulübün altyapısından yetişen genç oyuncunun, yeni sezonda da Feriköy forması giymeye devam edeceği belirtildi.
İmzanın ardından kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Azmi, disiplini ve sahadaki mücadeleci kimliğiyle dikkat çeken genç sporcumuz, '3.Lig yolunda ben de varım' diyerek hedefini ortaya koydu. Murat'a yeni sezonda başarılar diliyor, kariyer yolculuğunda nice başarılara imza atmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.
Bu haber 13 defa okunmuştur.