| ||||||||||
| ||||||||||
ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ |
TESİS SORUNU ÇÖZÜLÜRSE GELİŞİM LİGLERİNE DÖNERİZ
Avcılarspor Kulüp Başkanı Erkut Kısa, yeni sezon öncesi kulübün hedefleri, altyapı çalışmaları ve A takım yapılanmasına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. "TESİS SORUNU ÇÖZÜLÜRSE GELİŞİM LİGLERİNE DÖNERİZ" Avcılarspor Kulüp Başkanı Erkut Kısa, yeni sezon öncesi kulübün hedefleri, altyapı çalışmaları ve A takım yapılanmasına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. “BU DURUM BİZİ GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜYOR” Tesis yetersizliği nedeniyle bu sezon da Gelişim Liglerine katılamadıklarını belirten Kısa, Avcılar'da tek statta 16 kulübün çalışma yapmak zorunda kalmasının kendileri için büyük dezavantaj oluşturduğunu söyledi. Geçmiş yıllarda altyapı başarılarıyla İstanbul'da adından söz ettiren bir kulüp olduklarını ifade eden Kısa, "Gelişim Ligi takımlarının yaptığı gibi haftada en az dört gün antrenman yapabilecek imkânımız olmadığı için bu sezon da lige katılamadık. Bu durum bizi gerçekten çok üzüyor." dedi. Avcılar Belediyesi'nin 2026 bütçesine koyduğu ödenekle Avcılar Atatürk Stadı'nın arkasına yapılması planlanan antrenman tesisinin hayata geçirilmesini umut ettiklerini belirten Kısa, tesisin tamamlanması halinde Gelişim Liglerine katılım için hemen başvuru yapacaklarını söyledi. Altyapı seçmelerine gösterilen ilgiden de memnun olduklarını dile getiren Kısa, yaklaşık 300 sporcunun seçmelere katıldığını belirterek, "Yetenekli oyuncuları altyapımıza kazandıracağız. Güçlü bir A takım oluşturmanın yolu sağlam bir altyapıdan geçiyor." ifadelerini kullandı. Seçmelerde başarılı olan sporcuların Avcılarspor altyapısına dahil edileceğini kaydeden Kısa, gelişime açık oyuncuların ise pilot takım Ambarlıspor altyapısında değerlendirileceğini söyledi. Ayrıca Süper Amatör Lig kadrosunda forma şansı bulamayacak genç oyuncuların da pilot takım Mustafa Kemal Paşaspor'da gelişimlerini sürdüreceğini ifade etti. Pilot takım yapılanmasını daha da genişletmeyi planladıklarını dile getiren Kısa, Bölgesel Amatör Lig ekipleriyle ortak bir oyuncu geliştirme modeli üzerinde çalıştıklarını belirtti. Genç oyuncuların Süper Amatör Lig'de tecrübe kazandıktan sonra yeniden BAL ekiplerine dönmesini sağlayacak bir sistem kurmayı hedeflediklerini söyleyen Kısa, bu modelin hem oyuncu gelişimine hem de kulüplerin maliyetlerini azaltmaya katkı sağlayacağını vurguladı. A takım çalışmaları hakkında da bilgi veren Başkan Kısa, mevcut oyuncularla ön görüşmeler yaptıklarını ancak iç transfer kararlarında göreve gelecek teknik direktörün raporunun belirleyici olacağını söyledi. YENİ HOCA 6-7 TEMMUZ TARİHİNE KADAR AÇIKLANACAK Teknik direktör konusunda görüşmelerin sürdüğünü ifade eden Kısa, transfer komitesinin adaylarla bu hafta içinde bir araya geleceğini belirterek, yeni teknik direktörü en geç 6-7 Temmuz tarihlerinde açıklamayı planladıklarını kaydetti. “AMATÖRDE SES GETİREN BİR TAKIM OLUŞTURMAYI AMAÇLIYORUZ” Yeni sezonda daha kurumsal ve disiplinli bir yapı oluşturmayı hedeflediklerini kaydeden Kısa, "Geçen sezona göre şartlarımız daha iyi görünüyor. Zor bir sezon bizi bekliyor ancak çok yüksek bütçeler harcamadan, amatör liglerde ses getiren bir takım oluşturmayı amaçlıyoruz." diyerek sözlerini tamamladı. Bu haber 32 defa okunmuştur.
|
EN ÇOK OKUNANLAR |
||||||||
|
Altyapı: MyDesign Haber Sistemi |
||||||||||