Süper Amatör Küme ekiplerinden Gazi Mahallesi, dış transferde önemli bir hamleye daha imza attı.
GAZİ MAHALLESİ'NDEN GOLCÜ TAKVİYESİ!
Süper Amatör Küme ekiplerinden Gazi Mahallesi, dış transferde önemli bir hamleye daha imza attı.

Turuncu-siyahlı yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda geçtiğimiz sezon Yeni Yüzyıl Gençlik forması giyen santrfor Ömer Boğatekin'i kadrosuna kattı.
24 yaşındaki golcü oyuncu, kulüp binasında düzenlenen imza töreninde kendisini 2026-2027 futbol sezonunun sonuna kadar Gazi Mahallesi'ne bağlayan sözleşmeye resmen imza attı.
Hücum hattında görev yapan Ömer Boğatekin'in, genç yaşına rağmen sahip olduğu tecrübesi ve gol yollarındaki etkinliğiyle Gazi Mahallesi'nin yeni sezondaki en önemli hücum silahlarından biri olması bekleniyor.
Yönetim, yeni sezonda zirve yarışında iddialı bir ekip oluşturmak için çalışmalarına devam ediyor.
Bu haber 39 defa okunmuştur.