İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BAŞAKŞEHİR ANTALYAYI FETHETTİ

Tarih 08 Mayıs 2026, 15:50 Editör İskender Kordu

Antalya'da 1-3 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen uluslararası U9, U10, U11 ve U12 turnuvasında büyük başarı gösteren Başakşehirspora kulüp tesislerinde güzel karşılama.

BAŞAKŞEHİR ANTALYA’YI FETHETTİ

 

Antalya'da 1-3 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen uluslararası U9, U10, U11 ve U12 turnuvasında büyük başarı gösteren Başakşehirspor'a kulüp tesislerinde güzel karşılama.

 

 Kulüp Başkanı Ahmet Ağırman, kulüp yöneticilerinden Hasan Malkoç ve kulüp müdürü Yusuf Değerli'nin de katıldığı törenle yeşil-siyahlı futbolculara kupa ve madalyaları takdim edildi.

Başakşehirspor'un resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Emeği geçen teknik ekibimize ve bize güvenip çocuklarını teslim eden velilere teşekkür ederiz. Çocuklarımıza bundan sonraki turnuvalarda ve müsabakalarda başarılar dileriz.” ifadelerine yer verildi.

Bu haber 216 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR!

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR! Yıllarca profesyonel liglerde mücadele eden Büyükçekmece Tepecikspor, 2026-2027 futbol sezonu öncesi önemli bir yap...

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU Büyükçekmece ilçesinin eski amatör futbolcularından Metin Tamer, Zuhal Kamay ile dünyaevine girdi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi