İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


KENDİMİZİ BAŞARILI BULUYORUZ

Tarih 14 Mayıs 2026, 16:17 Editör İskender Kordu

Bakırköyspor Kulüp Başkanı Emre Erzurumluoğlundan sezon değerlendirmesi geldi.

“KENDİMİZİ BAŞARILI BULUYORUZ”

 

Bakırköyspor Kulüp Başkanı Emre Erzurumluoğlu'ndan sezon değerlendirmesi geldi.

 

 Erzurumluoğlu, Play Off oynayan her takımın başarılı olduğunu, kendilerini de başarı gördüğünü söyledi. Erzurumluoğlu, "Play Off'ta yer alan her takım başarılıdır. Bu sene tek şanssızlığımız Play Off’un tek maç üzerinden oynanması oldu. Önümüzdeki sene daha başarılı olup BAL’a çıkmak istiyoruz" ifadelerini kullandı.

Bu haber 223 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

GÖREVİ GÖNÜL RAHATLIĞIYLA DEVREDİYORUZ

GÖREVİ GÖNÜL RAHATLIĞIYLA DEVREDİYORUZ K.Çekmece Ufukspor'da yönetim değişimi sonrası açıklamalarda bulunan kulübün eski yöneticilerinden Aydemir Uysa...

MİRAÇ BULUT TAMAM

MİRAÇ BULUT TAMAM Süper Amatör Küme ekiplerinden Ortaköysporda imzalar arka arkaya gelmeye başladı.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi