İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


GÜZEL BİR TECRÜBE KAZANDIK

Tarih 08 Mayıs 2026, 17:49 Editör İskender Kordu

Küçükçekmece İdman Yurdu Kulüp Başkanı Nihat Aslanbay geçtiğimiz sezonun bir değerlendirmesini yaparak bu yıl güzel bir tecrübe kazandıklarını söyledi.

“GÜZEL BİR TECRÜBE KAZANDIK”

 

Küçükçekmece İdman Yurdu Kulüp Başkanı Nihat Aslanbay geçtiğimiz sezonun bir değerlendirmesini yaparak bu yıl güzel bir tecrübe kazandıklarını söyledi.

 

“SON HAFTALARA KADAR PLAY OFF’U KOVALADIK”

Aslanbay “Güzel bir tecrübe kazandık. Yani biz aslında son haftalara kadar da Play Off’u kovaladık. Biz düşme potasına girdik ama biz kesinlikle öyle bir korku bizi sarmadı yani. Ama güzel bir tecrübe kazandık işin açıkçası. Önümüzdeki sezon çok daha iyi olacak. Bu ligi iyice öğrendik. Yani Bölgesel Amatör Lig kolay bir lig değil. Ama önümüzdeki sezon için çok daha iddialıyız.” İfadesini kullandı.

“KAFAMIZDA DÜŞÜNCELERİMİZ VAR”

Teknik direktör konusunda da kafalarında bazı isimler olduğunu belirten Aslanbay “Takdir edersiniz sezonu yeni kapattık. Ama planlarımız, kafamızda düşüncelerimiz var tabii. İlerleyen zamanlarda bunu kamuoyuyla paylaşacağız.” Şeklinde konuştu.

Bu haber 128 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

GÜLSUYUNDAN İKİ AYRILIK HABERİ

GÜLSUYUNDAN İKİ AYRILIK HABERİ Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Gülsuyusporda yeni sezon öncesi iki ayrılık birden yaşandı.

İLK İMZA ÖZKAN YILMAZDAN

İLK İMZA ÖZKAN YILMAZDAN Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Küçükçekmece İdman Yurdu, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarına hızlı bir ba...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi