Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Cevizli Anadolusporda iç transfer çalışmaları kapsamında üç oyuncuyla daha sözleşme yenilendi.
CEVİZLİ ANADOLU’DA 3 İMZA BİRDEN

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Cevizli Anadoluspor’da iç transfer çalışmaları kapsamında üç oyuncuyla daha sözleşme yenilendi.

Yönetim, teknik heyetin raporları doğrultusunda geçtiğimiz sezon kadroda yer alan Doğan Zincir, Yusuf Kütük ve Emrah Bıdık’ın sözleşmelerini 2026-2027 sezonunun sonuna kadar uzattı.
Kulüp binasında düzenlenen imza töreninde üç futbolcu da resmi sözleşmeye imza atarak kırmızı-beyazlı takımla yola devam etti. Böylece Cevizli Anadolu Spor, yeni sezon öncesi kadro istikrarı adına önemli bir adım daha atmış oldu.
Bu haber 28 defa okunmuştur.