İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÇOK MUTLUYUZ AMA YETMEZ

Tarih 07 Nisan 2025, 12:11 Editör İskender Kordu

Silivrispor Başkan Yardımcısı Volkan Malkoç 2-0 kazandıkları Kelkit Hürriyet maçı sonrası yaptığı değerlendirmede güzel işler yapmaya devam ettiklerini, son maça kadar mücadeleye devam edeceklerini söyledi.

“ÇOK MUTLUYUZ AMA YETMEZ”

 

Silivrispor Başkan Yardımcısı Volkan Malkoç 2-0 kazandıkları Kelkit Hürriyet maçı sonrası yaptığı değerlendirmede güzel işler yapmaya devam ettiklerini, son maça kadar mücadeleye devam edeceklerini söyledi.

 Görüntülenemeyen fAlD kodlu dosya

“TAKIMIMIZI TEBRİK EDİYORUM”

 Malkoç “Takım güzel şeyler yapmaya devam ediyor. Son maça kadar mücadelemize devam edeceğiz. Play Off biletimizi aldık. Bu konuda çok mutluyuz ama yetmez. Daha başarılı olmak için mücadeleye devam edeceğiz. Takımımızı tebrik ediyorum.” Dedi.

 

Bu haber 389 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

ASLANYAVRUSU MAZIDAĞI FOSFATA DOĞRU

ASLANYAVRUSU MAZIDAĞI FOSFATA DOĞRU TFF 3. Lig ekiplerinden Mazıdağı Fosfatspor, altyapı koordinatörlüğü için Murat Aslanvavrusu ile el sıkıştı.

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi