İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


HİÇBİR ZAMAN SORUMLULUKTAN KAÇMADIK

Tarih 10 Mayıs 2026, 18:02 Editör İskender Kordu

Silivrispor İdari Menajeri Yunus Emre Yaşardan sezon sonu değerlendirmesi geldi.

“HİÇBİR ZAMAN SORUMLULUKTAN KAÇMADIK”

 

Silivrispor İdari Menajeri Yunus Emre Yaşar’dan sezon sonu değerlendirmesi geldi.

 

“BAHİSTEN 14 TANE OYUNCUMUZ CEZA ALMIŞTI”

 Yaşar göreve geldiklerinde 14 oyuncunun bahisten ceza aldığını, zor bir dönemde göreve geldiklerini söyledi.

Yaşar “Biz göreve geldiğimizde bahisten 14 tane oyuncumuz ceza almıştı. O süreçte göreve geldik. Söz konusu Silivrispor olunca hiçbir zaman zorluklardan, sorumluluklardan kaçmadık. Futbolculuk yaşantımızda olduğu gibi yöneticilik zamanımızda da hiçbir zaman sorumluluktan kaçmadık. Bundan sonra da böyle olacak. Zor bir süreçte göreve geldik. Alnımızın akıyla çıktığımızı düşünüyoruz. Kulüp puansal olarak baktığında iyi bir yerde bitirdi. Çok daha iyi olurdu ama bizim kulübümüzün şartlarına göre başarılı bir şekilde sezonu bitirdik diye düşünüyoruz.” Şeklinde konuştu.

Bu haber 209 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya kongrenin ardından yaşanan sessizlikle ilgili değerlendirmelerde bulunara...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi