İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


SİNOP RÖVANŞA BIRAKTI: 1-1

Tarih 05 Mayıs 2026, 00:01 Editör İskender Kordu

TFF 3. Lig Yükselme Play Off ilk maçında Küçükçekmece Sinop kendi sahasında ve seyircisi önünde Çorluspor 1947 ile 1-1 berabere kalarak turu rövanşa bıraktı.

SİNOP RÖVANŞA BIRAKTI: 1-1

 

TFF 3. Lig Yükselme Play Off ilk maçında Küçükçekmece Sinop kendi sahasında ve seyircisi önünde Çorluspor 1947 ile 1-1 berabere kalarak turu rövanşa bıraktı.

 

 İBB Küçükçekmece 100. Yıl Stadı'nda oynanan maç ev sahibi ekibin cezası  nedeniyle boş tribünler önünde oynandı. Mücadeleyi sadece protokol üyeleri ve davetliler takip etti. Stadyum çevresinde geniş güvenlik önlemleri alınırken maç sorunsuz bir şekilde tamamlandı. İlk yarısı golsüz sona eren maçın ikinci yarısında tempo oldukça yükseldi. Konuk takım 76. dakikada Muhammet Arslan Taş'ın attığı golle 1-0 öne geçti. Küçükçekmece Sinop bu gole 85. dakikada Enes İslam İlkin'in golüyle yanıt verince skora denge geldi: 1-1.

Kalan sürede başka gol olmayınca taraflar sahadan 1-1 beraber ayrılarak turu rövanşa bıraktı. İlk maçta birbirine üstünlük kuramayan iki takımın rövanş mücadelesinin ise 8 Mayıs'ta Çorlu'da oynanacağı kaydedildi.

Bu haber 209 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya kongrenin ardından yaşanan sessizlikle ilgili değerlendirmelerde bulunara...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi