İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ARTIK ÇIKMAMIZ LAZIM

Tarih 06 Şubat 2026, 12:41 Editör İskender Kordu

Silivrispor Genel Kaptanı Uğur Babayiğit hedeflerinin Play Off olduğunu, 2.Lig için de zamanın geldiğini söyledi.

“ARTIK ÇIKMAMIZ LAZIM”

 

Silivrispor Genel Kaptanı Uğur Babayiğit hedeflerinin Play Off olduğunu, 2.Lig için de zamanın geldiğini söyledi.

 

 Babayiğit “Hedef belli. Transferlerimizi sürdürüyoruz. Eksik bölgelere transferlerimizi yapacağız. Çok az bir eksiğimiz kaldı. Hedefimiz Play Off inşallah. Oradan da 2.Lig. Üçüncü yılımız. Artık çıkmamız lazım.” İfadesini kullandı.

 

Bu haber 215 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya kongrenin ardından yaşanan sessizlikle ilgili değerlendirmelerde bulunara...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi