İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


GÜZEL ŞEYLER OLACAĞINA İNANIYORUM

Tarih 17 Ocak 2026, 23:51 Editör İskender Kordu

Silivrispor Kongre Üyesi Edip Karaman Silivrispor kongresinin ardından bir açıklamada bulunarak çok güzel bir birlik ve beraberlik havasının oluştuğunu söyledi.

“GÜZEL ŞEYLER OLACAĞINA İNANIYORUM”

 

Silivrispor Kongre Üyesi Edip Karaman Silivrispor kongresinin ardından bir açıklamada bulunarak çok güzel bir birlik ve beraberlik havasının oluştuğunu söyledi.

 DSC 4734

Karaman “Silivrispor’un geleceği için güzel şeyler olacağına inanıyorum. Çok iyi bir yönetim kurulu oluştu. Hepsine de inanıyorum. İnşallah hep böyle gider. Bu sene olmasa bile seneye artık 2.Lige çıkmak için elimizden geleni yapacağız.” Dedi.

Bu haber 287 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya kongrenin ardından yaşanan sessizlikle ilgili değerlendirmelerde bulunara...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi