İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


EMEĞİ OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM

Tarih 17 Haziran 2025, 01:01 Editör İskender Kordu

Silivrisporun Pazar günü yapılan genel kurulun ardından bir açıklama yapan Cemil Kızılkaya zor bir göreve talip olduklarını, yanında olan, destek veren herkese teşekkür etti.

“EMEĞİ OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM”

 xDHv

Silivrispor’un Pazar günü yapılan genel kurulun ardından bir açıklama yapan Cemil Kızılkaya zor bir göreve talip olduklarını, yanında olan, destek veren herkese teşekkür etti.

 xDHv

“SEÇİMİ KAYBEDEN ASLA YOKTUR”

Kızılkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “Bu seçim sürecinde bizi destekleyen, desteklemeyen herkese, yanımızda olan herkese, aday listemizde olan 41 kişiye, bize inanan , güvenen, yardımcı olan, gönüllerini açan herkese ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Seçimin kaybedeni asla yoktur. Kazanan her daim Silivrispor olsun. Seçimi kazanan yeni başkan Serdar Beye de hayırlı olmasını diliyorum, başarılar diliyorum. Ayrıca tarafsız kalan başkanlara da teşekkür ediyorum. İyi ki tarafsız kalmışlar.” İfadesini kullandı.

Bu haber 305 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYACAĞIZ

ELİMİZİ TAŞIN ALTINA KOYACAĞIZ Silirrispor İkinci Başkanı Ali Tonta, genel kurulun ardından yaptığı açıklamada, Silivrispor için ellerini taşın al...

İCRAAT YAPMAYA GELDİK

İCRAAT YAPMAYA GELDİK Silivrispor Başkan Vekili Nuray Koçer kongre sonrası yaptığı ilk açıklamada icraat yapmaya geldiklerini söyledi. ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi