İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


GALİBİYETLE BAŞLAMAK İSTİYORUZ

Tarih 21 Mart 2025, 11:55 Editör İskender Kordu

Ortaköyspor Kulüp Başkanı Uğur Demirtaş SAL Klasman grubunda oynayacakları Ayazağa maçı öncesi yaptığı açıklamada galibiyetle başlamak istediklerini söyledi.

“GALİBİYETLE BAŞLAMAK İSTİYORUZ”

 

Ortaköyspor Kulüp Başkanı Uğur Demirtaş SAL Klasman grubunda oynayacakları Ayazağa maçı öncesi yaptığı açıklamada galibiyetle başlamak istediklerini söyledi.

 Görüntülenemeyen 7KHP kodlu dosya

Demirtaş “Takım olarak herşeyimizle hazırız. İnşallah galibiyetle başlamak istiyoruz.” İfadesini kullandı.

Bu haber 477 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

SEFAKÖY KARTAL TRANSFERE DOYMUYOR

SEFAKÖY KARTAL TRANSFERE DOYMUYOR Süper Amatör Küme ekiplerinden Sefaköy Kartal imzaya doymuyor.

SEFAKÖY KARTALDAN TARIK DAĞHAN ARSLAN HAMLESİ

SEFAKÖY KARTALDAN TARIK DAĞHAN ARSLAN HAMLESİ Süper Amatör Küme ekiplerinden Sefaköy Kartal, dış transfer çalışmalarına bir yenisini daha ekledi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi