İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ELİMİZDEN GELEN MÜCADELEYİ VERECEĞİZ

Tarih 16 Ocak 2025, 20:48 Editör İskender Kordu

Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Metin Aydın ligin ilk yarısı ile ilgili yaptığı değerlendirmede ilk ayrıda istedikleri skorları alamadıklarını söyledi.

“ELİMİZDEN GELEN MÜCADELEYİ VERECEĞİZ”

 mx4K

Beylikdüzüspor Kulüp Başkanı Metin Aydın ligin ilk yarısı ile ilgili yaptığı değerlendirmede ilk ayrıda istedikleri skorları alamadıklarını söyledi.

 mx4K

“HEDEFİMİZ EN AZINDAN BİR PLAY OFF”

Aydın “İlk yarıda istediğimiz skorları alamadık. İkinci yarıda hocamızın vereceği raporlar doğrultusunda takviyeler yapacağız diye düşünüyorum. İkinci yarıda elimizden gelen mücadeleyi vereceğiz. Hedefimiz en azından bir Play Off.” Diye konuştu.

Bu haber 397 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

İLK İMZA ÖZKAN YILMAZDAN

İLK İMZA ÖZKAN YILMAZDAN Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Küçükçekmece İdman Yurdu, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarına hızlı bir ba...

ACIBADEMSPORDA İÇ TRANSFERDE ÇİFT İMZA

ACIBADEMSPORDA İÇ TRANSFERDE ÇİFT İMZA Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Acıbademsporda iç transfer çalışmaları başladı.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi