İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


DOSTANE BİR AYRILIK OLDU

Tarih 24 Haziran 2024, 10:57 Editör İskender Kordu

Silivrisporun yeni yönetiminde yer almayan Süleyman Gençoğlu Silivispora desteğinin her zaman süreceğini söyledi.

“DOSTANE BİR AYRILIK OLDU”

 IMG-4695-Kopya

Silivrispor’un yeni yönetiminde yer almayan Süleyman Gençoğlu Silivispor’a desteğinin her zaman süreceğini söyledi.

IMG-4502-Kopya 

“MADDİ VE MANEVİ DESTEĞİMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ”

Gençoğlu “Bizim dostane bir ayrılık oldu. Yönetim kurulunda olup olmamız çok önemli değil. Silivrispor’a yine maddi ve manevi desteğimizi sürdüreceğiz.” Diye konuştu.

Bu haber 808 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya kongrenin ardından yaşanan sessizlikle ilgili değerlendirmelerde bulunara...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi