İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BİZİM İÇİN İYİ BİR SEZON GEÇTİ

Tarih 11 Haziran 2024, 21:53 Editör İskender Kordu

Kamilobaspor Kulüp Başkanı Serkan Güriz iyi bir sezon geçirdiklerini belirterek karakterli bir oyuncu grubuyla çalıştıklarını söyledi.

“BİZİM İÇİN İYİ BİR SEZON GEÇTİ”

 

Kamilobaspor Kulüp Başkanı Serkan Güriz iyi bir sezon geçirdiklerini belirterek karakterli bir oyuncu grubuyla çalıştıklarını söyledi.

 IMG-3404

Güriz “Bizim için sezon iyi geçti. Sezon başında uyum sorunu yaşadığımız için ilk yarı bitene kadar takım ancak birbirini tanımaya başladı. İkinci yarıda sadece Subaşı’na mağlup olduk. O maçta da tribünde olay çıktı. Olaylar olmasaydı o maçı da kaybetmezdik. Bu sene lige renk getirdik. Seneye bu kadromuzu koruyarak yapacağımız transferle de şampiyonluğa oynayan bir ekip kuracağız.” Dedi.

Bu haber 521 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

2.AMATÖR KÜME

ARTIK HERŞEY MADDİYATA DÖNDÜ

ARTIK HERŞEY MADDİYATA DÖNDÜ Tepecik Anadoluspor Kulüp Başkanı Mustafa Uçar yaklaşık 26 yıldır amatör futbolun içinde yer aldığını belirterek am...

RESUL GROUPTAN GÜMÜŞYAKAYA SAĞLIKLI DESTEK

RESUL GROUPTAN GÜMÜŞYAKAYA SAĞLIKLI DESTEK Gümüşyakasporun altyapı çalışmalarına verdiği desteklerle dikkat çeken ana sponsorlarından Resul Group, kulübün gel...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi