İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


TECRÜBEMİZLE KAZANDIK

Tarih 22 Nisan 2024, 13:04 Editör İskender Kordu

Subaşıspor Kulüp Başkanı Kadir Yıldırım Kamiloba deplasmanında aldıkları 2-1lik galibiyet sonrası yaptığı açıklamada eksiklere rağmen ciddi bir oyunla iyi mücadele ederek kazandıklarını söyledi.

“TECRÜBEMİZLE KAZANDIK”

 

Subaşıspor Kulüp Başkanı Kadir Yıldırım Kamiloba deplasmanında aldıkları 2-1’lik galibiyet sonrası yaptığı açıklamada eksiklere rağmen ciddi bir oyunla iyi mücadele ederek kazandıklarını söyledi.

 IMG-6398-Kopya

Yıldırım “Ciddi oynadık. Eksiklere rağmen hedeflediğimiz skoru aldık. Tecrübemizle kazandık.” Dedi.

Bu haber 461 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

2.AMATÖR KÜME

ŞAMPİYON FINDIKLISPOR: 3-1

ŞAMPİYON FINDIKLISPOR: 3-1 Amatör 2. Küme Play-Off final maçında Fındıklıspor, İmrahor Yunus Emresporu 3-1 mağlup ederek önümüzdeki sezon Amat...

BAĞCILARSPOR BİLETİ KAPTI: 3-1

BAĞCILARSPOR BİLETİ KAPTI: 3-1 Amatör 2. Küme Play Off yükselme final maçında Bağcılarspor, Bakırköy Kartaltepesporu 3-1 mağlup ederek Amatör 1.Kü...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi