İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BU SENE ALTYAPI BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ

Tarih 19 Nisan 2024, 10:47 Editör İskender Kordu

K.Çekmecespor Yönetim Kurulu Üyesi Aydemir Yur bu sene altyapıya yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını söyledi.

“BU SENE ALTYAPI BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ”

IMG-4490-Kopya 

K.Çekmecespor Yönetim Kurulu Üyesi Aydemir Yur bu sene altyapıya yaptıkları yatırımların meyvelerini almaya başladıklarını söyledi.

 IMG-4488-Kopya

“ALTYAPININ MEYVELERİNİ TOPLAMAYA BAŞLADIK”

 Yur “Bu sene altyapı bizi çok mutlu etti. Altyapıya yaptığımız yatırımların karşılığını görmek bizi mutlu etti. Altyapının meyvelerini toplamaya başladık. Bu bölgenin futbolcu yetiştiren fabrikası olacağız. K.Çekmece halkının da bu konuda desteğini bekliyoruz.” Diye konuştu.

Bu haber 591 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

REŞİTPAŞASPORDA İÇ TRANSFERDE BÜYÜK OPERASYON

REŞİTPAŞASPORDA İÇ TRANSFERDE BÜYÜK OPERASYON Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Reşitpaşaspor, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını büyük ölçüde tamamladı....

KRAL YUVADA KALDI

KRAL YUVADA KALDI Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Reşitpaşaspor, kadro planlaması kapsamında iç transferde önemli bir imza attı.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi