İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


BÖLGESEL LİGE TEKRAR DÖNMEYİ ARZU EDİYORUZ

Tarih 06 Nisan 2024, 08:28 Editör İskender Kordu

Osmaniye İstiklal Kulüp Başkanı Adem Süleymanoğlu SAL Klasman Grubunda kalan maçlardan da en iyi sonuçları alarak Bölgesel Amatör Lige geri dönmeyi arzu ettiklerini söyledi.

“BÖLGESEL LİGE TEKRAR DÖNMEYİ ARZU EDİYORUZ”

 

Osmaniye İstiklal Kulüp Başkanı Adem Süleymanoğlu SAL Klasman Grubunda kalan maçlardan da en iyi sonuçları alarak Bölgesel Amatör Lige geri dönmeyi arzu ettiklerini söyledi.

IMG-3219 

Süleymanoğlu “İstikrarlı bir şekilde yolumuza devam ediyoruz. Ara transferlerimiz oldu. İnancımızı yitirmedik. İnancımız sağlamdır. Allah’ın izniyle Klasman Liginden çıkıp Bölgesel Lige tekrar geri dönmeyi arzu ediyoruz.” Dedi.

Bu haber 587 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

VEFADA YENİ SEZON ÖNCESİ SİS PERDESİ

VEFADA YENİ SEZON ÖNCESİ SİS PERDESİ Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Vefada yeni sezon öncesi belirsizlik havası hakim. Yeşil-beyazlı yönetimin sponsor...

K.ÇEKMECENİN YOL HARİTASI BELLİ OLDU

K.ÇEKMECENİN YOL HARİTASI BELLİ OLDU Küçükçekmecespor Kulüp Başkanı Rasim Yüksel, yeni sezon öncesi kulübün yol haritasına ilişkin önemli açıklamalarda ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi