İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


TAKIMA TEŞEKKÜR EDİYORUZ

Tarih 17 Mart 2024, 08:22 Editör İskender Kordu

Çatalcaspor Başkan Vekili Dursun Ali İp 2-0 kazandıkları Ordu 1967yi 2-0 yendikleri maçın ardından yaptığı açıklamada takıma mücadelesi nedeniyle teşekkür ettiğini söyledi.

“TAKIMA TEŞEKKÜR EDİYORUZ”

 

Çatalcaspor Başkan Vekili Dursun Ali İp 2-0 kazandıkları Ordu 1967’yi 2-0 yendikleri maçın ardından yaptığı açıklamada takıma mücadelesi nedeniyle teşekkür ettiğini söyledi.

 IMG-0229-Kopya

“GALİP GELDİĞİMİZ İÇİN ÇOK MUTLUYUZ”

İp “Takıma teşekkür ediyoruz. Futbolcu kardeşlerimiz çok güzel bir maç çıkardı. Galip geldiğimiz için çok mutluyuz. Önümüze bakacağız.” İfadesini kullandı.

Bu haber 474 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

PROFESYONEL LİGLER

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK

KİMSENİN ELİNDE SİHİRLİ DEĞNEK YOK Yeni sezon öncesi sessizliğini koruyan Silivrisporda çalışmaların perde arkasında yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ

ARKA PLANDA YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ Silivrispor Kulüp Başkanı Cemil Kızılkaya kongrenin ardından yaşanan sessizlikle ilgili değerlendirmelerde bulunara...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi