İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÇOK MUTLUYUZ

Tarih 12 Mart 2024, 15:58 Editör İskender Kordu

Oklalıspor Transfer Komitesi Başkanı Erdal Polat Süper Amatöre yükseldikleri Gazitepe maçının ardından yaptığı açıklamada çok mutlu olduklarını, bir sene içinde üstüste ikinci şampiyonluklarını yaşadıklarını söyledi.

“ÇOK MUTLUYUZ”

 IMG-9053

Oklalıspor Transfer Komitesi Başkanı Erdal Polat Süper Amatöre yükseldikleri Gazitepe maçının ardından yaptığı açıklamada çok mutlu olduklarını, bir sene içinde üstüste ikinci şampiyonluklarını yaşadıklarını söyledi.

 IMG-9062

“BÜTÜN FUTBOLCULARIN ELİNE, EMEĞİNE SAĞLIK”

 Polat “Çok mutluyuz. Bu bir sene içinde üstüst ikinci şampiyonluğumuz oldu.

IMG-9477
Futbolculardan, yönetim kurulundan ve taraftarlardan Allah razı olsun. Bütün futbolcuların eline, emeğine sağlık.” Dedi.

Bu haber 545 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

KARTALDAN FORVETE TAKVİYE

KARTALDAN FORVETE TAKVİYE Süper Amatör Küme ekiplerinden Kartalspor, geçtiğimiz sezon son olarak Çengelköyspor forması giyen Olcay Güreli kad...

TOPHANE TAYFUN HIZ KESMİYOR

TOPHANE TAYFUN HIZ KESMİYOR Süper Amatör Küme ekiplerinden Tophane Tayfunsporda iç transfer çalışmaları hız kesmeden devam ediyor.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi