İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


SÜPER LİGE ÇIKMAK İSTİYORUZ

Tarih 07 Şubat 2024, 23:00 Editör İskender Kordu

Çatalca Belediyespor Kulüp Başkanı Lokman Naroğlu bu sezon takımı Süper Lige taşımak istediklerini söyledi.

“SÜPER LİGE ÇIKMAK İSTİYORUZ”

 

Çatalca Belediyespor Kulüp Başkanı Lokman Naroğlu bu sezon takımı Süper Lige taşımak istediklerini söyledi.

 IMG 1472 Kopya

 Naroğlu “Bu sene Süper Lige çıkmak istiyoruz. Bunun için çalışacağız. Belediye başkanımız Sayın Mesut Üner’e de bu konuda bize verdiği destek için teşekkür ederim.” İfadesini kullandı.

Bu haber 876 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

KADIN FUTBOLU

GÜMÜŞYAKA GÜLE OYNAYA: 5-1

GÜMÜŞYAKA GÜLE OYNAYA: 5-1 U 13 Kızlar İstanbul Gelişim Ligi Play Off ilk turunda Gümüşyakaspor, Tunçsporu 5-1 mağlup ederek bir üst tura yüks...

ÜLGENDEN KARADENİZE ÇIKARMA

ÜLGENDEN KARADENİZE ÇIKARMA Kadınlar Süper Lig ekiplerinden Galatasaray'ın eski teknik direktörü Metin Ülgen, Malkoçoğlusporu 6-1 yendiği m...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi