İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ALTYAPI LİGLERİ YENİDEN DÜZENLENİYOR

Tarih 02 Ağustos 2022, 23:15 Editör İskender Kordu

Yeni sezondan itibaren altyapılarda pandemi düzenlemesi sona eriyor.

ALTYAPI LİGLERİ YENİDEN DÜZENLENİYOR

 

Yeni sezondan itibaren altyapılarda pandemi düzenlemesi sona eriyor.

IMG-2713 

Alınan yeni kararlarla birlikte yeni sezondan itibaren geçtiğimiz sezonlardaki uygulamanın yerine yeniden eski düzene dönüleceği belirtildi. 2022- 2023 sezonundan itibaren U 11, U 12, U 13, U 14, U 15, U 16, U 17 ve U 18 Liglerinin birlikte oynatılacağı belirtildi. Pandemi ile ilgili bir sıkıntı yaşanmaması halinde yeniden eski düzene geçileceği elimize ulaşan bilgiler arasında. Bu arada öncelikli olarak U 14 Liginin başlayacağı ifade edildi.

Bu haber 1057 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

MÜJDAT GÜRSUYA YAKIŞAN ANMA

MÜJDAT GÜRSUYA YAKIŞAN ANMA Merhum futbolcu Müjdat Gürsüyü anma etkinlikleri kapsamında düzenlenen futbol turnuvasında şampiyon, finalde Silivr...

VÜCUDUM ELVERDİĞİNCE OYNAYACAĞIM

VÜCUDUM ELVERDİĞİNCE OYNAYACAĞIM Amatör futbolun tecrübeli isimlerinden biri olan 41 yaşındaki futbolcu Mustafa Ayyıldız futbola devam etme kararlıl...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi