İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÇOK ÇALIŞIP HEDEFİMİZE ULAŞACAĞIZ

Tarih 08 Mart 2022, 16:35 Editör İskender Kordu

Yükselen Mimarobaspor Kulüp Başkanı Rasim Yüksel Kartalgücü ile 1-1 beraberlikle sonuçlanan maçın ardından yaptığı değerlendirmede ilk aşamayı başarıyla geçtiklerini söyledi.

“ÇOK ÇALIŞIP HEDEFİMİZE ULAŞACAĞIZ”

 

Yükselen Mimarobaspor Kulüp Başkanı Rasim Yüksel Kartalgücü ile 1-1 beraberlikle sonuçlanan maçın ardından yaptığı değerlendirmede ilk aşamayı başarıyla geçtiklerini söyledi.

IMG-5060 

Yüksel “İlk aşamayı başarıyla atlattık. Bundan sonra hedefimiz Bölgesel Amatör Lige çıkmak. Bunun için çok çalışıp hedefimize ulaşacağız.” Diye konuştu.

Bu haber 1197 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

KARTALDAN FLAŞ İMZA

KARTALDAN FLAŞ İMZA Süper Amatör Küme ekiplerinden Kartalsporda iç transferde önemli bir gelişme yaşandı.

YENİBOSNADA AYDIN DEVRİ

YENİBOSNADA AYDIN DEVRİ Süper Amatör Küme ekiplerinden Yenibosnasporda teknik direktörlük görevine Oktay Aydın getirildi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi