İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


HERŞEY BİZİM ELİMİZDE

Tarih 01 Nisan 2021, 16:35 Editör İskender Kordu

Çatalcaspor Teknik Direktörü Kadir Akbulut 2-0 kazandıkları Osmaniye FK maçının ardından yaptığı değerlendirmede oyun nedeniyle bütün oyuncularının gözlerinden öptüğünü söyledi.

“HERŞEY BİZİM ELİMİZDE”

 

Çatalcaspor Teknik Direktörü Kadir Akbulut 2-0 kazandıkları Osmaniye FK maçının ardından yaptığı değerlendirmede oyun nedeniyle bütün oyuncularının gözlerinden öptüğünü söyledi.

 IMG-7869

“OYUNCULARIMA İNANIYORUM”

Maç sonu bir değerlendirme yapan Akbulut “Öncelikle şunu söyleyeyim: Gerçekten gurur duyulacak bir takımla çalışıyorum. Onlarla birlikte çalıştığım için çok mutluyum. Bu daha ilk. Onların kendilerine inandığından daha çok ben onlara inanıyorum.” İfadesini kullandı.

“BU OYUNCU GRUBU DAHA İŞİN BAŞINDA”

Osmaniye FK önünde ilk yarıda oyunu harcadıklarını, ikinci yarıda gerçek kimlikleriyle mücadele ettiklerini ifade eden Akbulut “İkinci yarı çok iyi oynadık. İyi bir takım olmak da bunu gerektirir. İkinci yarıda oyuna ağırlığımız koyup maçın altından kalkmayı bildik. Şimdi herşey bizim elimizde. Biz istemediğimiz sürece yerimizi kimseye teslim etmeyeceğiz. Bu oyuncu grubu daha işin başında. Çok daha iyi işler yapacaklar. Hepsinin  gözlerinden öpüyorum.” Dedi.

Haber: İskender KORDU

Bu haber 1720 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

HAYDİ METRO SPORA

HAYDİ METRO SPORA Amatör ya da profesyonel, takım oyunlarının malzeme tedarikçisi Metro Spor birbirinden fark yaratan ürünleri ve tas...

İSTANBUL BÖLGE KARMASI TÜRKİYE ŞAMPİYONU: 6-5

İSTANBUL BÖLGE KARMASI TÜRKİYE ŞAMPİYONU: 6-5 UEFA Regions Cup Türkiye Bölge Karmaları Birinciliği finalinde İstanbul Bölge Karması, büyük bir başarıya imza attı...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi