İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÇERKEZKÖYDEN DESTEK GELDİ

ÇERKEZKÖYDEN DESTEK GELDİ

Tarih 13 Kasım 2020, 17:46 Editör İskender Kordu

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Çerkezköyspor, Mono Elektrik B.Çekmece Tepecikspor- Kahta 02 maçına çıkarma yaptı.

ÇERKEZKÖY'DEN DESTEK GELDİ

 

Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Çerkezköyspor, Mono Elektrik B.Çekmece Tepecikspor- Kahta 02 maçına çıkarma yaptı.

 

Kulüp Başkanı Salih Yılmaz yönetimin davetlisi olarak zorlu maça geldi. Maçın ardından kulüp başkanı Mehmet Eyüboğlu'nu  ilk tebrik eden isim de Çerkezköy Kulüp Başkanı Yılmaz oldu. Yılmaz yaptığı açıklamada "Takımı iyi buldum. Dostlarımızı görmeye geldik. Bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum." ifadesini kullandı.

 

Bu haber 2058 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR!

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR! Yıllarca profesyonel liglerde mücadele eden Büyükçekmece Tepecikspor, 2026-2027 futbol sezonu öncesi önemli bir yap...

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU Büyükçekmece ilçesinin eski amatör futbolcularından Metin Tamer, Zuhal Kamay ile dünyaevine girdi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi