İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


İNŞALLAH DEVAMI GELECEK

İNŞALLAH DEVAMI GELECEK

Tarih 13 Kasım 2020, 17:12 Editör İskender Kordu

Mono Elektrik B.Çekmece Tepecikspor Başkan Vekili Hüseyin Hamzaçebi 4-2 kazandıkları Kahta 02 maçının ardından yaptığı değerlendirmede bundan sonraki haftalarda devamını da getireceklerini söyledi.

"İNŞALLAH DEVAMI GELECEK"

 

Mono Elektrik B.Çekmece Tepecikspor Başkan Vekili Hüseyin Hamzaçebi 4-2 kazandıkları Kahta 02 maçının ardından yaptığı  değerlendirmede bundan sonraki haftalarda devamını da getireceklerini söyledi.

 

Hamzaçebi "Galibiyet güzel birşey. İhtiyacımız olan bir galibiyet aldık. Bu pandemi sürecinde takım baya etkilendi bundan dolayı. İnşallah devamı  gelecek."  dedi.

Bu haber 1669 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ

BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ Gümüşyakaspor Altyapılar Koordinatörü Serhan Küçük, 2025-2026 futbol sezonunun tamamlanmasının ardından teşekkür me...

MÜMİN TALİP PAZARLI GENÇLİK FUTBOL TURNUVASI KURALARI ÇEKİLDİ

MÜMİN TALİP PAZARLI GENÇLİK FUTBOL TURNUVASI KURALARI ÇEKİLDİ Büyükçekmece Belediyesi ile Güzelcespor Kulübünün ortaklaşa düzenlediği 3. Mümin Talip Pazarlı Gençlik Futbol Turnu...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi