İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


HEDEFİMİZ 2.LİG

HEDEFİMİZ 2.LİG

Tarih 14 Ekim 2020, 08:04 Editör İskender Kordu

Mono Elektrik B.Çekmece Tepecikspor Onursal Başkanı Temel Eyüboğlu bu sezon ligde ve kupada B.Çekmece ilçesini en iyi şekilde temsil etmek istediklerini söyledi.

"HEDEFİMİZ 2.LİG"

 

Mono  Elektrik B.Çekmece  Tepecikspor Onursal Başkanı Temel Eyüboğlu  bu sezon  ligde ve kupada B.Çekmece ilçesini en iyi şekilde temsil etmek istediklerini söyledi.

 

Eyüboğlu  "Öncelikle 2020- 2021 sezonu Tepecik'imize ve ilçemize hayırlı uğurlu  olsun. İlçemizi en iyi şekilde temsil etmek için  mücadele veriyoruz.Bu  sene hedefimiz 2.Lige yükselmek. Bütün çalışmalarımızı bu doğrultuda yapıyoruz. Türkiye'de, her yerde ses getiren bir takım olmanın mücadelesini vereceğiz. Bölgemizi 3.Ligde temsil  eden Çatalcaspor, Silivrispor  ve  Arnavutköy  Belediyespor'a da başarılar  diliyorum."  dedi.

Bu haber 1478 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

MÜJDAT GÜRSUYA YAKIŞAN ANMA

MÜJDAT GÜRSUYA YAKIŞAN ANMA Merhum futbolcu Müjdat Gürsüyü anma etkinlikleri kapsamında düzenlenen futbol turnuvasında şampiyon, finalde Silivr...

VÜCUDUM ELVERDİĞİNCE OYNAYACAĞIM

VÜCUDUM ELVERDİĞİNCE OYNAYACAĞIM Amatör futbolun tecrübeli isimlerinden biri olan 41 yaşındaki futbolcu Mustafa Ayyıldız futbola devam etme kararlıl...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi