İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


EROLDAN KATRANCIYA TEŞEKKÜR

EROLDAN KATRANCIYA TEŞEKKÜR

Tarih 07 Ekim 2020, 14:00 Editör İskender Kordu

Güzelcespor 2.Başkanı Recep Erol Mono Elektrik Genel Müdürü Enver Katrancıya spora ve sporcuya verdiği destek için teşekkür etti.

EROL’DAN KATRANCI’YA TEŞEKKÜR

 

Güzelcespor 2.Başkanı Recep Erol Mono Elektrik Genel Müdürü Enver Katrancı’ya spora ve sporcuya  verdiği destek için teşekkür etti.

 

Erol yaptığı açıklamada “Mono Elektrik Genel Müdürü Sayın Enver Katrancı Bey’e spora  ve sporcuya değer veren isim olarak her zaman  takdiri, teşekkürü hak eden  bir iş insanı. Rabbim böyle insanların sayılarını arttırsın. Bu gibi faaliyetlerde hayır için, yarınlarımız adına yaptıkları yardımlar adına Rabbim razı olsun. Eğer herkes bir başkası için bir şey  yaparsa dünyada ihtiyaç içinde kimse kalmaz.” İfadesini kullandı.

Bu haber 2463 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR!

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR! Yıllarca profesyonel liglerde mücadele eden Büyükçekmece Tepecikspor, 2026-2027 futbol sezonu öncesi önemli bir yap...

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU Büyükçekmece ilçesinin eski amatör futbolcularından Metin Tamer, Zuhal Kamay ile dünyaevine girdi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi