İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÖNCE SAĞLIK SONRA SPOR

ÖNCE SAĞLIK SONRA SPOR

Tarih 10 Ağustos 2020, 09:40 Editör İskender Kordu

Güzelcespor 2.Başkanı Recep Erol pandemi süreci nedeniyle yaptığı açıklamada sporcuların ve vatandaşların sağlığının önce geldiğini söyledi.

“ÖNCE SAĞLIK SONRA SPOR”

 

Güzelcespor 2.Başkanı Recep Erol pandemi süreci nedeniyle yaptığı açıklamada sporcuların ve  vatandaşların sağlığının önce geldiğini söyledi.

 

“KAFALAR RAHAT DEĞİL Kİ”

Erol “Önce sağlık. Sporcuların sağlığı kadar vatandaşın sağlığı da önemli. Gençlere hastalık bulaşmaz diyorlar ama  onlar da potansiyel birer taşıyıcı. Bu nedenle  daha  dikkatli olmak gerekiyor. Şu an aşı bulunana kadar  da yapacak bir şey  yok. Futbolcun başlama süreci  bence sağlıktan  sonraki adım olmalı. Ulu önder Atatürk’ün söylediği gibi ‘Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur.’. Kafalar rahat değil ki.” İfadesini kullandı.

Bu haber 1247 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ TAY Sürücü Kursları Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Karatay, kurumlarının dünü, bugünü ve geleceğine ilişkin değerlen...

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ Silivrispor eski altyapı sorumlusu ve Silivrinin sevilen spor insanlarından Mustafa Ali Karagöz, merhum Müjdat Gürs...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi