İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


İZZETTİNDEN VEDA YEMEĞİ

İZZETTİNDEN VEDA YEMEĞİ

Tarih 17 Ocak 2020, 23:46 Editör İskender Kordu

Amatör 1.Küme ekiplerinden İzzettinspor, sezonun sona ermesiyle birlikte kulüp başkanı Baysal Ergunun verdiği yemekte buluştu.

İZZETTİN’DEN VEDA YEMEĞİ

 

Amatör 1.Küme ekiplerinden İzzettinspor, sezonun sona  ermesiyle birlikte kulüp başkanı Baysal Ergun’un verdiği yemekte buluştu.

 

Kulüp Başkanı Ergun yemekte futbolcularla helalleşerek geçtiğimiz sezon verdiği hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Yemeğe geçtiğimiz sezon takımda forma giyen oyuncuların tamamı katılırken futbolcuların da başkan Ergun’a yaptığı jestten dolayı  teşekkür ettikleri ifade edildi.

Bu haber 3257 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

1.AMATÖR KÜME

SİLİVRİ ORTAKÖYDE TEKİN DEVRİ

SİLİVRİ ORTAKÖYDE TEKİN DEVRİ Silivri Ortaköysporda teknik direktörlük görevine İlhan Tekin getirildi.

KÜÇÜKYALI YELKENDEN FLAŞ İMZA

KÜÇÜKYALI YELKENDEN FLAŞ İMZA Amatör 1.Küme ekiplerinden Küçükyalı Yelkenspor, transfer çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi