İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


KENDİMİZE GELDİK

KENDİMİZE GELDİK

Tarih 06 Aralık 2019, 11:21 Editör İskender Kordu

Silivrispor Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Tabala hedeflerinin Play Off olduğunu söyledi.

“KENDİMİZE GELDİK”

 

Silivrispor Yönetim Kurulu  Üyesi Ömer Tabala hedeflerinin Play Off olduğunu söyledi.

 

Takım olarak kazanmayı öğrendiklerini, takımın kendini bulduğunu ifade eden Tabala “Hedefimiz bundan sonra Play Off. Kendimize geldik. Artık kazanmayı öğrendik. Allah’ın izniyle bu hızla gidersek Play Off neden olmasın. Buca ve Çankaya maçlarını kazanarak hedefimize bir adım  daha yaklaşmak istiyoruz.”  Diye  konuştu.

Bu haber 876 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR!

TEPECİKSPORDA TARİHİ DÖNEM BAŞLIYOR! Yıllarca profesyonel liglerde mücadele eden Büyükçekmece Tepecikspor, 2026-2027 futbol sezonu öncesi önemli bir yap...

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU

METİN, ZUHALİNE KAVUŞTU Büyükçekmece ilçesinin eski amatör futbolcularından Metin Tamer, Zuhal Kamay ile dünyaevine girdi.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi