İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


KENDİMİZE GELDİK

KENDİMİZE GELDİK

Tarih 06 Aralık 2019, 11:21 Editör İskender Kordu

Silivrispor Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Tabala hedeflerinin Play Off olduğunu söyledi.

“KENDİMİZE GELDİK”

 

Silivrispor Yönetim Kurulu  Üyesi Ömer Tabala hedeflerinin Play Off olduğunu söyledi.

 

Takım olarak kazanmayı öğrendiklerini, takımın kendini bulduğunu ifade eden Tabala “Hedefimiz bundan sonra Play Off. Kendimize geldik. Artık kazanmayı öğrendik. Allah’ın izniyle bu hızla gidersek Play Off neden olmasın. Buca ve Çankaya maçlarını kazanarak hedefimize bir adım  daha yaklaşmak istiyoruz.”  Diye  konuştu.

Bu haber 874 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

İSTANBUL KARMASININ RAKİBİ KAYSERİ OLDU

İSTANBUL KARMASININ RAKİBİ KAYSERİ OLDU UEFA Regions Cup Türkiye Finallerinde heyecan yarı final etabına taşındı.

FELİX MAGATHTAN İSTANBUL TRABZONA ZİYARET

FELİX MAGATHTAN İSTANBUL TRABZONA ZİYARET Dünya futbolunun saygın isimlerinden, Alman futbolunda hem futbolcu hem de teknik direktör olarak önemli bir kariye...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi