İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


KÖTÜ OYNADIĞIMIZ MAÇI KAZANDIK

KÖTÜ OYNADIĞIMIZ MAÇI KAZANDIK

Tarih 04 Kasım 2019, 10:59 Editör İskender Kordu

Beylikdüzüspor Genel Kaptanı Özcan Aydın 1-0lık Kocasinan galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada kötü oynamalarına rağmen kazanmayı bildiklerini söyledi.

“KÖTÜ OYNADIĞIMIZ MAÇI KAZANDIK”

 

Beylikdüzüspor Genel Kaptanı Özcan Aydın 1-0’lık Kocasinan galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada kötü oynamalarına  rağmen kazanmayı  bildiklerini söyledi.

 

 Aydın “Güzel bir galibiyet oldu. Stresli bir maçtı. Henüz istediğimiz seviyeye gelemedik.  Kötü oynadığımız maçta da kazanmasını bildik. Bundan sonraki maçlara daha iyi hazırlanıp bizi takip eden  taraftarlarımıza daha iyi maçlar izletmeliyiz. Rakip takımı da gösterdiği mücadeleden  dolayı tebrik ediyorum.”  Dedi.

Bu haber 1202 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

SÜPER AMATÖR KÜME

KARTALDAN FORVETE TAKVİYE

KARTALDAN FORVETE TAKVİYE Süper Amatör Küme ekiplerinden Kartalspor, geçtiğimiz sezon son olarak Çengelköyspor forması giyen Olcay Güreli kad...

TOPHANE TAYFUN HIZ KESMİYOR

TOPHANE TAYFUN HIZ KESMİYOR Süper Amatör Küme ekiplerinden Tophane Tayfunsporda iç transfer çalışmaları hız kesmeden devam ediyor.


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi