İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


ÇOK MUTLUYUZ

ÇOK MUTLUYUZ

Tarih 09 Ekim 2019, 23:11 Editör İskender Kordu

B.Çekmece Tepecikspor Yönetim Kurulu Üyesi Hayrettin Abali Erokta kendilerine yapılan haksızlığa rağmen çok iyi bir futbolla lider Kocaelisporu mağlup ettiklerini söyledi.

“ÇOK MUTLUYUZ”

 

B.Çekmece Tepecikspor Yönetim Kurulu Üyesi Hayrettin Abali Erok’ta kendilerine yapılan haksızlığa rağmen çok iyi bir futbolla lider Kocaelispor’u mağlup ettiklerini söyledi.

 

Maç sonrası gazetemize konuşan Abali “Erok’ta bize yapılan haksızlığa rağmen lider Kocaelispor’u burada mağlup ederek gücümüzü gösterdik. Kazandığımız için çok mutluyuz. Bu takım şampiyon olmasa da sezon sonunda mutlaka Play Off oynayacaktır.” Dedi.

Bu haber 1140 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ TAY Sürücü Kursları Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Karatay, kurumlarının dünü, bugünü ve geleceğine ilişkin değerlen...

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ Silivrispor eski altyapı sorumlusu ve Silivrinin sevilen spor insanlarından Mustafa Ali Karagöz, merhum Müjdat Gürs...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi