İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


TURU GEÇTİĞİMİZ İÇİN SEVİNÇLİYİZ

TURU GEÇTİĞİMİZ İÇİN SEVİNÇLİYİZ

Tarih 12 Eylül 2019, 00:47 Editör İskender Kordu

B.Çekmece Tepecikspor Kulüp Başkanı Mehmet Eyüboğlu, Halide Edip Adıvar önünde alınan galibiyetin ve turun ardından yaptığı açıklamada ligin ilk iki haftasında yaşadıkları şanssızlığı kırdıklarını söyledi.

“TURU GEÇTİĞİMİZ İÇİN SEVİNÇLİYİZ”

 

B.Çekmece Tepecikspor Kulüp Başkanı Mehmet Eyüboğlu, Halide Edip Adıvar önünde alınan galibiyetin ve turun ardından yaptığı açıklamada ligin ilk iki haftasında yaşadıkları şanssızlığı kırdıklarını  söyledi.

 

Eyüboğlu “Ligin ilk iki haftasında kaçan penaltılar moralimizi bozdu. Futbolcular elinden geleni yapıyorlar. Yeni bir takımız. Turu atladığımız için sevinçliyiz. Bundan sonra lige bakacağız. Önümüzde Alemdağ maçı var. Ciddi bir şekilde o maça hazırlanıp ilk 3 puanımızı alacağız.” Dedi.

Bu haber 806 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ

FARKINDALIK OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORUZ TAY Sürücü Kursları Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Karatay, kurumlarının dünü, bugünü ve geleceğine ilişkin değerlen...

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ

MÜJDAT GÜRSUYU UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ Silivrispor eski altyapı sorumlusu ve Silivrinin sevilen spor insanlarından Mustafa Ali Karagöz, merhum Müjdat Gürs...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi