İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


TURU GEÇTİĞİMİZ İÇİN SEVİNÇLİYİZ

TURU GEÇTİĞİMİZ İÇİN SEVİNÇLİYİZ

Tarih 12 Eylül 2019, 00:47 Editör İskender Kordu

B.Çekmece Tepecikspor Kulüp Başkanı Mehmet Eyüboğlu, Halide Edip Adıvar önünde alınan galibiyetin ve turun ardından yaptığı açıklamada ligin ilk iki haftasında yaşadıkları şanssızlığı kırdıklarını söyledi.

“TURU GEÇTİĞİMİZ İÇİN SEVİNÇLİYİZ”

 

B.Çekmece Tepecikspor Kulüp Başkanı Mehmet Eyüboğlu, Halide Edip Adıvar önünde alınan galibiyetin ve turun ardından yaptığı açıklamada ligin ilk iki haftasında yaşadıkları şanssızlığı kırdıklarını  söyledi.

 

Eyüboğlu “Ligin ilk iki haftasında kaçan penaltılar moralimizi bozdu. Futbolcular elinden geleni yapıyorlar. Yeni bir takımız. Turu atladığımız için sevinçliyiz. Bundan sonra lige bakacağız. Önümüzde Alemdağ maçı var. Ciddi bir şekilde o maça hazırlanıp ilk 3 puanımızı alacağız.” Dedi.

Bu haber 808 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ

BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ Gümüşyakaspor Altyapılar Koordinatörü Serhan Küçük, 2025-2026 futbol sezonunun tamamlanmasının ardından teşekkür me...

MÜMİN TALİP PAZARLI GENÇLİK FUTBOL TURNUVASI KURALARI ÇEKİLDİ

MÜMİN TALİP PAZARLI GENÇLİK FUTBOL TURNUVASI KURALARI ÇEKİLDİ Büyükçekmece Belediyesi ile Güzelcespor Kulübünün ortaklaşa düzenlediği 3. Mümin Talip Pazarlı Gençlik Futbol Turnu...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi