İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM
KÜNYE

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


DEMİRDEN TEBRİK VE TEŞEKKÜR

DEMİRDEN TEBRİK VE TEŞEKKÜR

Tarih 11 Mayıs 2019, 11:46 Editör İskender Kordu

Yeşilesenyurtspor Kulüp Başkanı Hasan Demir Türkiye Şampiyonası Yalova Grup Merkezinde penaltı atışları sonunda elenen U 19 takımlarına göstermiş olduğu performanstan dolayı teşekkür ederek kutladı.

DEMİR’DEN TEBRİK VE TEŞEKKÜR

 

Yeşilesenyurtspor Kulüp Başkanı  Hasan Demir Türkiye Şampiyonası Yalova Grup Merkezi’nde penaltı atışları  sonunda elenen U 19 takımlarına göstermiş olduğu performanstan dolayı teşekkür  ederek kutladı.

 

Demir “Tüm sporcularımıza gruplarında ve Türkiye Şampiyonası’nda  göstermiş  olduğu başarıdan dolayı  kutluyor ve teşekkür ediyorum. Olmadı ama inşallah seneye yarım kalan işimizi tamamlayacağız. Çocuklar için de önemli bir tecrübe oldu. Burada göstermiş oldukları birlik ve beraberlik ruhunu A takıma taşıdığımızda inanıyorum ki yeni sezonda Süper Amatör Kümede de önemli işlerin altına imza atacaklardır.”  Dedi.

Bu haber 1020 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

AKTÜEL

BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ

BİRLİKTE DAHA GÜÇLÜYÜZ Gümüşyakaspor Altyapılar Koordinatörü Serhan Küçük, 2025-2026 futbol sezonunun tamamlanmasının ardından teşekkür me...

MÜMİN TALİP PAZARLI GENÇLİK FUTBOL TURNUVASI KURALARI ÇEKİLDİ

MÜMİN TALİP PAZARLI GENÇLİK FUTBOL TURNUVASI KURALARI ÇEKİLDİ Büyükçekmece Belediyesi ile Güzelcespor Kulübünün ortaklaşa düzenlediği 3. Mümin Talip Pazarlı Gençlik Futbol Turnu...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi