İSTANBUL AMATÖR

ANASAYFA HABER ARA FOTO GALERİ VİDEOLAR ANKETLER SİTENE EKLE RSS KAYNAĞI İLETİŞİM

ZİYARETCİ İSTATİSTİĞİ


EMİN ADIMLARLA GİDİYORUZ

EMİN ADIMLARLA GİDİYORUZ

Tarih 05 Kasım 2013, 11:42 Editör İskender Kordu

Çatalcaspor 2.Başkanı ve Futbol Şube Sorumlusu Özbay Ata 2-0 kazandıkları Kartepe Suadiye maçı sonrası yaptığı açıklamada yollarına emin adımlarla devam ettiklerini söyledi.

“EMİN ADIMLARLA GİDİYORUZ”

 

Çatalcaspor 2.Başkanı ve Futbol Şube Sorumlusu Özbay Ata 2-0 kazandıkları Kartepe Suadiye maçı sonrası yaptığı açıklamada yollarına emin adımlarla devam ettiklerini söyledi.

 

 

Ata “Emin adımlarla gidiyoruz. İnşallah bundan sonraki maçlarda da galip gelerek hedefimize ulaşacağız.” diye konuştu.

 

Bu haber 3643 defa okunmuştur.

Delicious  Facebook  FriendFeed  Twitter  Google  StubmleUpon  Digg  Netvibes  Reddit

BÖLGESEL AMATÖR LİG

VEFADA YENİ SEZON ÖNCESİ SİS PERDESİ

VEFADA YENİ SEZON ÖNCESİ SİS PERDESİ Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden Vefada yeni sezon öncesi belirsizlik havası hakim. Yeşil-beyazlı yönetimin sponsor...

K.ÇEKMECENİN YOL HARİTASI BELLİ OLDU

K.ÇEKMECENİN YOL HARİTASI BELLİ OLDU Küçükçekmecespor Kulüp Başkanı Rasim Yüksel, yeni sezon öncesi kulübün yol haritasına ilişkin önemli açıklamalarda ...


RSS Kaynağı | Yazar Girişi | Yazarlık Başvurusu

Altyapı: MyDesign Haber Sistemi